Total Fitness Case Study
Planowanie sieci dla sektora sportowo – rekreacyjnego
Oszacowanie potencjału
Cel
Total Fitness jest właścicielem 17 siłowni w północnej Anglii. Firma stawia na podejście 360 i oferuje pełną usługę: od 3 basenów, poprzez tor, do ponad 70 różnych zajęć. Naszym celem była ocena możliwych nowych lokalizacji siłowni, biorąc pod uwagę format, wielkość oraz potencjalny zasięg.
Strategia
- Wyznaczenie najlepszych lokalizacji dla przyszłych siłowni Total Fitness.
- Poznanie profili klientów oraz analiza obszarów ich zamieszkania dla wyróżnienia typów lokalizacji.
- Analiza potencjału firmy, wpływu na udziały rynkowe oraz dostępu do potencjalnych klientów.
Rezultat
GEOLYTIX w szybki sposób pozwolił nam zrozumieć o ile możemy zwiększyć nasze udziały rynkowe i jak to mamy osiągnąć. Dostarczyli odpowiednie analizy, które pomogły nam podjąć właściwe decyzje strategiczne w kwestii rozwoju naszego biznesu
Richard Millman, CEO