Background Image for Mitchells and Butlers

Mitchells and Butlers Case Study

Właściwe marki we odpowiednich lokalizacjach

Opracowanie struktury dla 15 złożonych marek

Cel

Mitchells and Butlers own brands from All Bar One and O'Neills to Premium Country Pubs to Miller & Carter to Harvester and Toby. The challenge was set to understand the customer profile and catchment of the brands in order to develop an optimum blueprint. If it was recommended a Toby location changes to Miller & Carter, then could the area support a new Toby location? Would there be cannibalisation of the existing estate from the proposed change? The options are endless. A proven, scientific approach to deploying the right brands in the right locations was required.

Strategia

  • Budowa optymalnej, zintegrowanej sieci w celu powiększenia wartości rocznego planu inwestycji kapitałowych Mitchells and Butlers.
  • Zbudowanie modelu dla 15 marek z uwzględnieniem ich wzajemnego oddziaływania.
  • Możliwość zbudowania wielu scenariuszy i włączania potencjalnych nowych marek.
  • Włączenie nowych, innowacyjnych zbiorów danych w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Rezultat

Współpraca z firmą Geolytix umożliwiła nam wykorzystanie złożonych danych w połączeniu z naszą istniejącą wiedzą. Stworzyliśmy wytyczne, które doskonale działają w naszej firmie, także takie, które bardzo usprawniają funkcjonowanie naszych struktur, a których sami byśmy nie odkryli. Uzyskaliśmy doskonale zintegrowany zestaw narzędzi, który umożliwia naszym analitykom wykonywanie złożonych zadań, a naszym zespołom ds. akwizycji i rozwoju szybkie sprawdzenia potencjału lokalizacji na urządzeniu mobilnym w dowolnym miejscu.

Nick Young, dyrektor ds. strategii i rozwoju

Jeśli chececie dowiedzieć się więcej

Ludzie, którzy pracują w Geolytix, podzielają naszą wizję i wartości. Kierujemy się przekonaniem, że najlepszą pracę tworzy szczęśliwy, oddany i zaufany zespół.

Kontakt