Background Image for Camelot

Camelot Case Study

Zrozumienie algotytmu działania klientów loterii

Jak prognozujemy gdy nie mamy danych kart lojalnościowych?

Cel

Camelot ma ponad 45 000 terminali w wielu różnych formatach, a także musi zapewnić terminale dla kodów pocztowych z ponad 2000 mieszkańców. Bez karty lojalnościowej Camelot nie wie, kto dokonuje zakupów w fizycznych sklepach. Jak przewidzieć przyszłe potencjalne przychody z nowych terminali loteryjnych, działań marketingowych i innowacji produktowych.

Strategia

  • Analiza zachowań obecnych klientów, w celu stworzenia modelu prognostycznego.
  • Wykorzystanie ankiet, danych dotyczących mobilności i zachowań online do modelowania zachowań zakupowych.
  • Zrozumienie wpływu danych demograficznych na obroty poszczególnych oddziałów
  • Stworzenie platformy, która zapewni funkcje analityki terenowej i mobilnego rejestrowania danych w celu poprawy efektywności oraz dokładności procesu prognozowania.

Rezultat

GEOLYTIX zmienił nasz proces planowania nowych lokalizacji co miało fundamentalne znaczenie dla osiągnięcia strategicznego celu jakim jest maksymalizacja rozwoju naszej sieci - naprawdę nauczyli nas podejmować lepsze decyzje tam, gdzie lokalizacja ma znaczenie.

Paul Clarke, Manager ds. Planowania Sieci Detalicznej

Jeśli chececie dowiedzieć się więcej

Ludzie, którzy pracują w Geolytix, podzielają naszą wizję i wartości. Kierujemy się przekonaniem, że najlepszą pracę tworzy szczęśliwy, oddany i zaufany zespół.

Kontakt