Background Image for ASDA

ASDA Case Study

Lepiej projektować strategię sieci

Opracowanie dla ASDA nowego procesu planowania lokalizacji

Cel

Dla Asdy planowanie lokalizacji zawsze było niezwykle istotne. Kiedy w 2012 rozpoczęła się współpraca z GEOLYTIX skupiliśmy się na zrozumieniu codziennych wyzwań zespołu oraz wizji rozwoju firmy. Kompleksowa analiza procesów prognozowania nowych sklepów i strategia rozwoju przestrzennego pomogły Asda w otwieraniu nowych sklepów i optymalizacji istniejących.

Strategia

  • Przegląd wymagań biznesowych i systemów IT.
  • Budowa modeli statystycznych przewidujących obroty dla nowych sklepów.
  • Szkolenie dla zespólu.

Rezultat

Nowe dane oraz modele statystyczne znacznie poprawią dokładność naszych prognoz sprzedaży a nowe oprogramowanie usprawni naszą produktywność. Co najważniejsze, GEOLYTIX zapewnił właściwe szkolenie podnosząc kwalifikacje naszego zespołu. Projekt, który wykonaliśmy razem z firmą GEOLYTIX ukształtował naszą strategię i umożliwił nam na osiągnięcie planu otwarć nowych sklepów. GEOLYTIX naprawdę wprowadza w życie swoje motto i rzeczywiście pomaga mądrze wydawać pieniądze.

David Dodd, Market Strategy Manager

Jeśli chececie dowiedzieć się więcej

Ludzie, którzy pracują w Geolytix, podzielają naszą wizję i wartości. Kierujemy się przekonaniem, że najlepszą pracę tworzy szczęśliwy, oddany i zaufany zespół.

Kontakt