ASDA Case Study
Lepiej projektować strategię sieci
Opracowanie dla ASDA nowego procesu planowania lokalizacji
Cel
Dla Asdy planowanie lokalizacji zawsze było niezwykle istotne. Kiedy w 2012 rozpoczęła się współpraca z GEOLYTIX skupiliśmy się na zrozumieniu codziennych wyzwań zespołu oraz wizji rozwoju firmy. Kompleksowa analiza procesów prognozowania nowych sklepów i strategia rozwoju przestrzennego pomogły Asda w otwieraniu nowych sklepów i optymalizacji istniejących.
Strategia
- Przegląd wymagań biznesowych i systemów IT.
- Budowa modeli statystycznych przewidujących obroty dla nowych sklepów.
- Szkolenie dla zespólu.
Rezultat
Nowe dane oraz modele statystyczne znacznie poprawią dokładność naszych prognoz sprzedaży a nowe oprogramowanie usprawni naszą produktywność. Co najważniejsze, GEOLYTIX zapewnił właściwe szkolenie podnosząc kwalifikacje naszego zespołu. Projekt, który wykonaliśmy razem z firmą GEOLYTIX ukształtował naszą strategię i umożliwił nam na osiągnięcie planu otwarć nowych sklepów. GEOLYTIX naprawdę wprowadza w życie swoje motto i rzeczywiście pomaga mądrze wydawać pieniądze.
David Dodd, Market Strategy Manager