
John lewis Case Study
Poprawa efektywności
Umożliwienie firmie John Lewis pomyślnego przeglądu planu korporacyjnego
Cel
Opracowanie „business planu” to ważny czas dla firm handlowych wiążący się z napiętymi harmonogramami. Naszym celem było usprawnienie procesu rewizji strategii oraz znalezienie czasu na wyciagnięcie wniosków.
Strategia
- Naszym zadaniem było skoncentrowanie się na procesie, a nie stworzeniu modelu, czym w firmie John Lewis zajmuje się dział wewnętrzny.
- Automatyzacja wszystkich etapów procesu - jak najmniej kliknięć.
- Włączenie GeoData w celu poprawy systemu.
- Stworzenie możliwości wyboru rozwiązań w bardziej efektywny i szybki sposób w tym dodanie lokalizacji przyjedź i odbierz (click & collect).
Rezultat
Zespół GEOLYTIX dostarczył nam rozwiązanie 'szyte na miarę', idealnie dostosowane do naszych potrzeb. Simon poszedł nawet o krok dalej i blisko z nami współpracując przyczynił się do dużej poprawy wydajności, która pozwoliła na tworzenie scenariuszy dla strategii wielokanałowych.
Michael Flood, Strategic Customer Analysis Manager